Declarație de accesibilitate

Ce este accesibilitatea digitală?

Accesibilitatea digitală este un set de reguli și bune practici care acoperă aspecte funcționale, grafice, tehnice și editoriale. Prin respectarea acestor reguli și bune practici, ne putem asigura că mediile digitale sunt accesibile persoanelor cu handicap. Un site web accesibil face posibilă, de exemplu:  

  • Personalizarea afișajului prin intermediul sistemului de operare și/sau al browserului (mărirea sau micșorarea caracterelor, schimbarea tipografiei, schimbarea culorilor, oprirea animațiilor etc.).  
  • Navigați utilizând tehnologii de asistență, cum ar fi text-to-speech sau Braille.  
  • Navigați fără a utiliza mouse-ul, doar cu tastatura, comutatoare sau prin intermediul unui ecran tactil.  
  • Vizualizați conținut video și audio cu subtitrări și/sau transcrieri.  

Etc.  

Angajamente privind accesibilitatea digitală

Air France se străduiește să ofere clienților săi cea mai bună experiență de călătorie, începând cu o experiență digitală accesibilă pentru toți pasagerii, cu sau fără handicap. Pentru a face acest lucru, respectăm Orientările privind accesibilitatea conținutului web (WCAG) 2.2, un criteriu de nivel AA al Inițiativei privind accesibilitatea web (WAI).

Établissement de cette déclaration

Cette déclaration a été établie le 22/09/2024.

Feedback și contact

Ne străduim să ne atingem obiectivele de accesibilitate și lucrăm la îmbunătățirea unora dintre aceste criterii. Ați întâmpinat dificultăți în accesarea oricărui conținut sau serviciu de pe site-ul sau aplicația noastră? Aveți sugestii de îmbunătățire? Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați și să descrieți problema dvs. prin e-mail la următoarea adresă:

mail.digital.accessibility@airfrance.fr Toți pasagerii noștri trebuie să călătorească în cele mai bune condiții posibile. Dacă aveți nevoie de asistență la aeroport sau în timpul zborului, echipele noastre sunt acolo pentru a vă asigura că dvs. călătoriți cu tot ce aveți nevoie pentru a vă asigura o călătorie fără probleme. Vedeți serviciile noastre de asistență  

Căi pentru contestație

1. Ați identificat una sau mai multe încălcări ale reglementărilor privind accesibilitatea digitală pe acest site (prezența defectelor de accesibilitate, absența obligațiilor de raportare etc.). 

2. Ne-ați contactat pentru a ne informa cu privire la acest lucru. 

3. Nu ați primit un răspuns satisfăcător.

Atunci puteți:

Contactați organismul național din statul membru al UE responsabil cu monitorizarea, raportarea și aplicarea Directivei europene privind accesibilitatea web.

 Puteți consulta lista oficială a organizațiilor naționale:

Accesibilitatea web în țările UE - organisme naționale de monitorizare | Modelarea viitorului digital al Europei