Politica de confidențialitate

Angajamentele noastre privind confidențialitatea

Air France se angajează să ofere clienților săi o experiență de călătorie unică, respectând și protejând în același timp confidențialitatea acestora. Politica noastră de confidențialitate este concepută pentru a vă permite să înțelegeți mai bine modul în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal, mijloacele de protecție puse în aplicare, precum și metodele de exercitare a drepturilor dumneavoastră. • Vom prelucra întotdeauna datele dumneavoastră în conformitate cu normele UE privind protecția datelor și cu alte legi aplicabile în materie de confidențialitate, pentru a le proteja împotriva accesului neautorizat și pentru a asigura securitatea transferurilor de date. • Suntem transparenți în ceea ce privește modul în care utilizăm datele pe care le colectăm. •Vă explicăm în mod clar beneficiile schimbului de date cu noi și ne adaptăm comunicarea la nevoile și preferințele dumneavoastră. •Facem acest lucru într-un limbaj ușor de înțeles și pe tot parcursul călătoriei cu Air France și companiile aeriene partenere. • Vă oferim control asupra datelor dumneavoastră și folosim feedbackul dumneavoastră pentru a ne îmbunătăți serviciile în permanență. • Asigurăm securitatea datelor dumneavoastră. În cazul puțin probabil în care datele dumneavoastră au fost corupte, vom opri scurgerea de informații cât mai curând posibil și vă vom informa imediat. • În cazul în care trebuie să împărtășim datele dumneavoastră în afara organizației noastre pentru a ne ajuta să vă oferim servicii și pentru a înțelege mai bine nevoile dumneavoastră, acest lucru este menționat în mod explicit în politica noastră de confidențialitate. Nu vindem și nu închiriem informațiile dumneavoastră personale niciunei organizații externe fără consimțământul dumneavoastră. • Tratăm cu seriozitate datele dumneavoastră și luăm măsuri pentru a vă proteja informațiile personale și a asigura securitatea acestora.

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal

Atunci când utilizați serviciile sale și, în special, serviciile accesibile pe site-ul său web sau pe aplicațiile sale mobile, AIR FRANCE, în calitate de operator de date, colectează și prelucrează date cu caracter personal despre dumneavoastră. Această politică de confidențialitate („Politica”) se aplică tuturor datelor pe care le prelucrăm, în special atunci când faceți o rezervare, cumpărați un bilet, călătoriți cu noi, achiziționați sau utilizați toate serviciile noastre, vizitați site-ul nostru web, utilizați aplicațiile noastre mobile sau când interacționați cu noi prin intermediul diferitelor canale puse la dispoziția dumneavoastră. Este important să citiți această Politică, precum și orice altă politică de confidențialitate pe care v-o putem prezenta – cum ar fi Politica de confidențialitate Flying Blue, dacă sunteți membru al programului nostru de fidelitate – astfel încât să conștientizați pe deplin modul în care vă prelucrăm datele cu caracter personal, modul în care le protejăm și modul în care vă puteți exercita drepturile. Prezenta politică nu este un contract și nu creează nicio obligație contractuală.

În cuprinsul acestei Politicii, „AIR FRANCE” se referă la compania aeriană franceză AIR FRANCE, cu sediu social la adresa 45, rue de Paris, 95 747 Roissy CDG cedex. Pentru a afla mai multe, vizitați pagina noastră dedicată de pe site-ul corporativ AIR FRANCE. „ KLM ” înseamnă Koninklijke Luchtvaart Maatschappij NV (care operează și sub denumirea KLM Royal Dutch Airlines sau KLM), o companie aeriană olandeză cu sediul social la Amsterdamseweg 55, 1182 GP Amstelveen, în Țările de Jos. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați site-ulwww.klm.comrubrica „ Despre KLM ”. AIR FRANCE și KLM sunt companii ale grupului AIR FRANCE - KLM.  Oferim programele de fidelitate Flying Blue și Bluebiz , în parteneriat cu compania aeriană KLM. În cadrul punerii în aplicare a acestor programe, AIR FRANCE și KLM sunt responsabile în solidar pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, iar obligațiile ce le revin au fost stabilite prin intermediul unui acord. Pentru a vă exercita drepturile în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cadrul acestor programe, puteți contacta departamentul de protecție a datelor din cadrul AIR FRANCE sau KLM, cu respectarea procedurilor stabilite în Politica de confidențialitate Flying Blue sau în Secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE ? ” din prezenta Politică. Colaborăm îndeaproape cu KLM pentru a facilita exercitarea drepturilor dumneavoastră și pentru a răspunde la orice întrebări sau reclamații pe care le puteți avea. Puteți găsi informații despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în legătură cu programul Flying Blue în Politica de confidențialitate dedicată de pe site-ul Flying Blue și în legătură cu programul Bluebiz  în această Politică și înPolitica de confidențialitate a KLM.

Întrucât respectul pentru viața privată este una dintre preocupările noastre majore și se află în centrul experienței pe care dorim să o oferim prin utilizarea serviciilor noastre, ne angajăm să garantăm un nivel ridicat de protecție a datelor cu caracter personal ale clienților noștri, ale potențialilor clienți, ale utilizatorilor site-ului nostru web sau ale aplicațiilor noastre mobile și, în general, ale oricărei persoane vizate de operațiunile noastre de prelucrare.  Ne angajăm să respectăm reglementările aplicabile tuturor prelucrărilor de date cu caracter personal pe care le efectuăm, în special prevederile legii franceze privind protecția datelor (legea „Informatique et Libertés” din 6 ianuarie 1978, modificată, și Regulamentul general privind protecția datelor (Regulamentul (UE) 2016/679) sau „ GDPR ”.  Mai precis, ne angajăm să respectăm următoarele principii :

  • Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în mod legal, corect și transparent (legalitate, corectitudine, transparență).
  • Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt colectate în scopurile specificate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu acestea (limitarea scopului).
  • Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt colectate într-un mod adecvat și relevant și sunt limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate (minimizarea datelor).
  • Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt exacte, actualizate și se iau toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că datele inexacte, având în vedere scopurile pentru care acestea sunt prelucrate, sunt șterse sau actualizate (exactitate).

Ne angajăm să implementăm proceduri interne adecvate pentru a-i sensibiliza pe toți angajații noștri și pentru a asigura respectarea acestor norme în cadrul organizației noastre.   În plus, ne angajăm să punem în aplicare măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a garanta un nivel adecvat de securitate și pentru a vă proteja datele cu caracter personal încă de la începutul operațiunilor noastre de prelucrare.  În sfârșit, impunem prin convenție același nivel de protecție a datelor cu caracter personal și subcontractanților noștri.  Pentru a ne asigura că aceste norme sunt aplicate în mod corespunzător, am numit un responsabil cu protecția datelor (DPO) care acționează ca persoană de contact principală pentru Comisia Națională pentru Tehnologia Informației și Libertăți Civile (Commission Nationale de l'Informatique et des Libertés) (CNIL), autoritatea franceză pentru protecția datelor cu caracter personal.

3,1. Categorii de date generale cu caracter personal Este posibil să colectăm și să prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal : a) Numele, numărul de pașaport și alte date de identificare Atunci când faceți o rezervare, datele de identificare pe care le colectăm pot include titlul, numele și prenumele, sexul, data nașterii, naționalitatea, țara de reședință, informațiile din documentele dumneavoastră de călătorie (pașaport sau carte de identitate națională). Dacă adăugați alți pasageri la dosarul de rezervare sau dacă rezervați un zbor pentru alte persoane, colectăm și datele de identificare ale acestora. Și în acest caz trebuie să vă asigurați, dacă este cazul, că aceste persoane înțeleg faptul că le colectăm datele cu caracter personal, modul în care le folosim și modalitățile prin care își pot exercita drepturile. În cazul minorilor neînsoțiți, colectăm datele de identificare ale părinților sau ale reprezentantului legal, precum și ale persoanelor responsabile să predea copilul la aeroportul de plecare și să-l preia de la aeroportul de sosire. Dacă v-ați creat un cont personal, puteți salva aceste informații și puteți scana documentul de călătorie în aplicația mobilă AIR FRANCE pentru a-l utiliza pentru rezervările viitoare. Utilizarea acestei funcții este opțională. În conformitate cu legile și reglementările franceze și internaționale, nefurnizarea sau inexactitatea anumitor date poate atrage o decizie de refuz al îmbarcării sau al intrării într-o țară străină (de exemplu, prin decizia unui serviciu vamal), fără ca AIR FRANCE să poată fi trasă la răspundere. Pentru mai multe informații privind formalitățile de intrare aplicabile în țara dumneavoastră de destinație, vă rugăm să consultați secțiuneaFormalități. b) Informațiile de contact, informații privind contul personal sau informațiile de înregistrare Informațiile dumneavoastră de contact includ numărul de telefon și adresa de e-mail. Atunci când creați un cont personal sau vă abonați la un anumit serviciu, putem înregistra, de asemenea, adresa dumneavoastră poștală, elementele dumneavoastră de identificare și orice alte date pe care ni le furnizați prin intermediul formularelor de înregistrare corespunzătoare. În cazul minorilor neînsoțiți, colectăm informațiile de contact ale părinților sau ale reprezentantului legal, precum și ale persoanelor responsabile să predea copilul la aeroportul de plecare și să-l preia de la aeroportul de sosire. În cazul în care călătoriți în interes de serviciu, este posibil să colectăm, de asemenea, informații despre compania dvs., cum ar fi denumirea și adresa acesteia, prin intermediul numerelor de contract sau al numerelor de referință ale contului Bluebiz în cauză. c) Informații despre rezervările dvs., despre achizițiile de bilete sau despre alte servicii Atunci când faceți o rezervare pentru unul dintre zborurile noastre, noi prelucrăm datele pe care ni le furnizați în momentul rezervării. Aceste date conțin detalii despre zborurile dumneavoastră, precum și prețurile și datele rezervărilor dumneavoastră. Prelucrăm, de asemenea, informații referitoare la serviciile pe care le puteți selecta în plus față de următoarele, cum ar fi bagajele suplimentare și opțiunile privind locurile, precum și datele necesare pentru finalizarea și achitarea rezervării. Atunci când achiziționați produse de pe site-ul web Air France Shopping, colectăm, de asemenea, informații referitoare la aceste achiziții. d) Informații de călătorie Atunci când călătoriți cu noi, prelucrăm informații referitoare la călătoria dumneavoastră, cum ar fi itinerariul dumneavoastră, check-in-ul online sau la aeroport, cartea de îmbarcare pe mobil sau pe suport de hârtie și informații despre însoțitorii dumneavoastră de călătorie. De asemenea, este posibil să colectăm informații privind nevoile dvs. specifice de asistență pentru călătorie la aeroport și la bordul aeronavei noastre, precum și preferințele dvs. în materie de mese, dacă le selectați în momentul rezervării. Pentru a vă facilita deplasările pe aeroport, pentru a vă informa cu privire la situația zborului dumneavoastră și pentru a vă garanta un serviciu fiabil și punctual, putem colecta de la anumite organisme de administrare a aeroportului (de exemplu, Aeroportul din Paris) date care confirmă trecerea dumneavoastră prin diferitele puncte de control care fac parte din deplasarea dumneavoastră pe aeroport. În cazul aeroporturilor care dispun de sisteme opționale de control biometric, colectăm doar confirmarea identității dvs. în diferitele etape ale călătoriei (check-in, predarea bagajelor, îmbarcarea), precum și datele care ne permit să legăm automat aceste informații de rezervare și să finalizăm îmbarcarea dumneavoastră. Nu colectăm și nu prelucrăm date biometrice despre dumneavoastră. Pentru mai multe informații privind colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în legătură cu aceste dispozitive biometrice de îmbarcare, vă rugăm să consultați politicile de confidențialitate ale organizațiilor sau autorităților responsabile de prelucrare. În sfârșit, pentru anumite destinații și în contextul sanitar legat de epidemia de Covid-19, este posibil să fim obligați prin lege să colectăm și să verificăm documentele solicitate (certificate, documente justificative, chestionare, testul negativ pentru Covid-19) de către autoritățile din țara de destinație, în scopuri de sănătate publică, înainte de îmbarcare sau debarcare. Pentru a vă ajuta să faceți pregătirile de călătorie și pentru a obține o listă a documentelor necesare, vă rugăm să accesațiTraveldoc. e) Informații referitoare la programele noastre de fidelitate Atunci când deveniți membru al programelor noastre de fidelitate Flying Blue și Bluebiz, prelucrăm numărul dumneavoastră de membru, soldul de Mile sau de Credite Blue, bonusurile și beneficiile dumneavoastră, tipul de membru, statutul dumneavoastră și alte informații referitoare la contul dumneavoastră. De asemenea, înregistrăm tranzacțiile prin care câștigați sau cheltuiți Mile sau Credite Blue. Printre altele, înregistrăm tipul tranzacției (de exemplu, un zbor), data tranzacției, Milele sau Creditele Blue câștigate sau debitate și vânzătorul (Air France, KLM sau partenerii). De asemenea, este posibil să colectăm informații despre calitatea dumneavoastră de membru în cadrul unui alt program partener la momentul rezervării, pentru a vă oferi beneficiile relevante. Este posibil să folosim informațiile privind calitatea dumneavoastră de membru al Flying Blue pentru a vă oferi sau a promova serviciile noastre (a se vedea secțiunea 5.1 de mai jos). Puteți consulta Politica de confidențialitate Flying Blue pentru mai multe informații despre datele cu caracter personal pe care le colectăm în legătură cu calitatea dumneavoastră de membru în cadrul programului. f) Aderarea la alte oferte sau programe ale noastre (carduri de abonament, carduri pentru tineri sau seniori, carduri de sfârșit de săptămână, Serviciul pentru copii, Serviciul Saphir) Atunci când vă abonați la una dintre ofertele sau programele noastre, colectăm informațiile necesare pentru a vă valida abonamentul și pentru a vă oferi serviciul și beneficiile corespunzătoare în timpul călătoriei. Atunci când vă abonați la una dintre ofertele sau programele noastre, colectăm informațiile necesare pentru validarea abonamentul și pentru a vă oferi serviciul și beneficiile corespunzătoare în timpul călătoriei. g) Activarea serviciilor de divertisment legate de călătorie (Air France CONNECT Wi-Fi Pass și Air France Play) Atunci când vă abonați la una dintre ofertele noastre de divertisment, colectăm informațiile necesare pentru a vă valida abonamentul și pentru a vă oferi serviciul și beneficiile corespunzătoare în timpul călătoriei. Datele dumneavoastră de navigare pe internet nu sunt stocate. h) Interacțiuni, comunicări electronice sau telefonice Atunci când comunicați cu noi prin e-mail, prin „ chat ” direct online sau pe rețelele de socializare, stocăm aceste interacțiuni. De asemenea, este posibil să înregistrăm apelurile telefonice atunci când contactați telefonic departamentul nostru de servicii pentru clienți, în cadrul monitorizării calității serviciilor noastre sau în scopuri probatorii sau de prevenire a fraudelor. De asemenea, înregistrăm preferințele dumneavoastră în materie de comunicare, de exemplu, atunci când vă abonați sau vă dezabonați de la unul dintre buletinele noastre informative sau când alegeți să primiți comunicări legate de rezervări (cum ar fi cărțile de îmbarcare și actualizările privind starea zborului) prin alte canale (cum ar fi WhatsApp, Facebook, Messenger sau WeChat). i) Informații pe care le colectăm atunci când utilizați site-urile noastre web, aplicațiile mobile sau alte servicii digitale Atunci când vizitați site-urile noastre web sau utilizați una dintre aplicațiile noastre mobile, este posibil să înregistrăm adresa IP, tipul de browser, sistemul de operare, site-ul de referință și comportamentul de navigare sau de utilizare a aplicației. De asemenea, colectăm informații prin intermediul modulelor cookie sau al altor tehnologii similare. Pentru a afla mai multe, puteți consulta Politica de gestionare a modulelor cookie. Înregistrăm faptul că deschideți e-mailurile noastre sau linkurile din corpul acestora. Este posibil să combinăm aceste informații cu alte date pe care le deținem deja despre dumneavoastră. Cu permisiunea dvs., prin intermediul aplicației mobile AIR FRANCE, putem primi, de asemenea, datele dvs. de localizare sau putem accesa anumite date stocate pe telefonul dvs. mobil, cum ar fi fotografii, contacte și date din agendă. Accesul la contacte este utilizat pentru a vă permite să completați automat formularele „ însoțitori de călătorie” sau „Înregistrare în Flying Blue ”. Acest lucru vă permite să vă introduceți datele cu caracter personal fără a fi nevoie să le introduceți manual. Sunteți liber să nu utilizați aceste funcții. j) Informații referitoare la rețelele de socializare Pentru a facilita crearea contului dvs., precum și conexiunile viitoare, aveți posibilitatea de a conecta acest cont la majoritatea rețelelor sociale (Facebook, Twitter, Instagram...). În acest fel, puteți beneficia de o navigare optimizată pe site-ul nostru web sau pe aplicațiile noastre mobile. În acest caz, noi nu partajăm niciun fel de date cu caracter personal despre dumneavoastră cu furnizorii acestor rețele sociale. Primim statistici de la Facebook despre vizitatorii paginii noastre de Facebook. Puteți găsi mai multe informații despre datele cu caracter personal pe care le primim prin intermediul rețelei de socializare pe care o utilizați și despre cum să vă schimbați setările pe site-ul furnizorului rețelei sociale și în politica de confidențialitate a acestuia. k) Alte informații pe care alegeți să le partajați cu noi Prelucrăm informațiile pe care alegeți să le partajați cu noi, de exemplu, atunci când ne comunicați interesele și preferințele dumneavoastră pe site-ul nostru, când lăsați un comentariu pe pagina noastră de Facebook sau completați un sondaj de satisfacție a clienților. 3.2. Categorii speciale de date cu caracter personal După cum s-a menționat în secțiunea de mai sus, pentru a vă oferi un serviciu corespunzător, este posibil să fie necesar să colectăm informații sensibile în conformitate cu legile aplicabile în materia protecției datelor cu caracter personal. Aceste date, cum ar fi nevoile specifice de asistență sau preferințele în materie de mese, pot oferi indirect indicii privind originea dvs. etnică, convingerile religioase sau starea de sănătate și pot intra sub incidența articolului 9 din GDPR. Aceste date sunt colectate numai cu consimțământul dumneavoastră - atunci când selectați beneficiile corespunzătoare în momentul rezervării - și sunt utilizate exclusiv pentru a vă oferi serviciul în cauză în timpul călătoriei dumneavoastră. Puteți, desigur, să refuzați să vă exprimați consimțământul atunci când aceste informații sunt colectate, dar acest lucru poate însemna că nu puteți beneficia de aceste servicii sau beneficii.  Datele biometrice fac, de asemenea, obiectul unor norme mai stricte. Cu toate acestea, așa cum se menționează în secțiunea 3.1.d, nu colectăm și nu prelucrăm date biometrice despre dumneavoastră atunci când aceste dispozitive sunt implementate în aeroporturile de pe care sau către care operăm. 3.3 Modulele cookie și tehnologiile similare Atunci când utilizați site-ul nostru web sau aplicațiile noastre mobile, colectăm informații prin intermediul modulelor cookie și al tehnologiilor similare. Pentru a afla mai multe, vă rugăm să citiți Politica de gestionare a modulelor cookie. 3.4 Servicii, aplicații, evenimente, campanii sau concursuri specifice Pentru anumite servicii, aplicații, evenimente, campanii, jocuri sau concursuri specifice pe care le putem oferi pentru a vă îmbunătăți experiența de client, pe lângă serviciile noastre obișnuite, este posibil să colectăm și alte tipuri de date decât cele prezentate în această Politică. În acest caz, în conformitate cu reglementările aplicabile, informațiile referitoare la prelucrarea acestor date vă pot fi comunicate prin intermediul unui aviz sau al unei politici de confidențialitate specifice atunci când descărcați aplicația sau vă înregistrați pentru serviciul, evenimentul, campania sau jocul, concursul respectiv prin intermediul formularului corespunzător. 3.5 Colectarea datelor privind minorii  Colectăm și prelucrăm datele cu caracter personal referitoare la minorii cu vârsta sub 16 ani numai cu acordul prealabil al părinților sau tutorilor acestora.   În cazul în care datele cu caracter personal privind minorii cu vârsta sub 16 ani sunt colectate fără consimțământul acestora, prin intermediul site-ului web, al aplicațiilor sau site-urilor mobile AIR FRANCE, părinții sau tutorii au opțiunea de a se opune prelucrării acestora sau de a solicita ștergerea datelor respective (a se vedea secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE ?” ).

Pe parcursul relației noastre, putem colecta categoriile de date cu caracter personal de mai sus, în diferite moduri : a) Colectăm datele cu caracter personal pe care ni le furnizați direct De exemplu, colectăm date cu caracter personal atunci când rezervați un zbor cu noi, faceți o achiziție, vă înregistrați, creați un cont online, vă înregistrați în unul dintre programele noastre de fidelitate, faceți o cerere sau o reclamație, completați un sondaj de satisfacție, ne lăsați un mesaj pe rețelele sociale, contactați serviciul clienți, discutați cu un „chatbot”, vă abonați pentru a primi e-mailurile noastre sau notificările noastre pe mobil sau vă înscrieți la unul dintre evenimentele, jocurile, concursurile sau campaniile noastre specifice. b) Primim datele dumneavoastră cu caracter personal de la tur operator sau de la agentul de turism, de la partenerii noștri aerieni sau de la alte companii implicate în organizarea și gestionarea călătoriei dumneavoastră . Primim datele dumneavoastră de la aceste terțe părți prin intermediul unui sistem de rezervare (GDS sau altă tehnologie) pentru a vă putea oferi serviciile noastre. De exemplu, atunci când rezervați un zbor prin intermediul unei agenții de turism sau al unui site de rezervări online, primim toate datele necesare pentru a vă gestiona rezervarea și pentru a vă efectua călătoria. Companiile implicate în organizarea și gestionarea formalităților de călătorie sunt, de asemenea, responsabile de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Veți găsi mai multe informații despre modul în care acestea prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în politicile lor de confidențialitate. c) Primim date cu caracter personal de la partenerii care participă la programele noastre de fidelitate Programele noastre de fidelitate Flying Blue și Bluebiz sunt oferite de AIR FRANCE și KLM (a se vedea și pct. 1 „ Cine suntem ? ” de mai sus). În mai multe țări, oferim programul Flying Blue în parteneriat cu companiile aeriene participante. Datorită programelor noastre de loialitate, puteți câștiga sau cheltui Mile și Credite Blue atunci când utilizați serviciile noastre, ale companiilor aeriene participante și ale altor parteneri (cum ar fi lanțuri hoteliere sau companii de închirieri auto). Pentru a vă oferi aceste beneficii, partajăm o parte din datele dumneavoastră cu caracter personal cu aceste terțe părți. De exemplu, dacă achiziționați un serviciu de la unul dintre partenerii noștri, aceștia ne vor comunica Milele pe care le-ați câștigat, astfel încât să vă putem actualiza soldul. Puteți găsi lista companiilor aeriene participante și a partenerilor pe site-urile noastreFlying Blueși Bluebiz. Companiile aeriene participante și ceilalți parteneri ai noștri sunt, de asemenea, responsabili de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți găsi mai multe informații despre modul în care acestea prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în politicile lor de confidențialitate. d) Atunci când utilizați site-ul nostru web sau aplicațiile mobile, colectăm informații utilizând module cookie și tehnologii similare. AIR FRANCE utilizează propriile module cookie și module cookie ale terților. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultațiPolitica de gestionare a modulelor cookie. e) Dacă utilizați rețelele sociale, este posibil să primim informații de la furnizorul dvs. de rețele sociale Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați secțiunea 3 „ Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm? ” de mai sus.

5.1 Scopurile prelucrării  Principalele scopuri în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal sunt : a) Furnizarea serviciilor noastre Generalități: pentru a vă gestiona rezervările, formalitățile de călătorie și achizițiile, trebuie să prelucrăm majoritatea informațiilor enumerate în secțiunea 3.1. Printre altele, avem nevoie de datele dumneavoastră de identificare pentru a vă identifica și a vă emite biletul. Pentru a vă furniza toate informațiile referitoare la zborul dumneavoastră, la diferitele etape ale călătoriei (check-in, îmbarcare) și la modificările privind statutul zborului, avem nevoie de informațiile dumneavoastră de contact. Pentru a vă oferi un serviciu care să vă satisfacă așteptările, prelucrăm, de asemenea, toate datele referitoare la călătoria dumneavoastră și la preferințele dumneavoastră, în special dacă ați creat un cont personal. Temeiul juridic al prelucrării : Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal deoarece sunt necesare pentru executarea contractului de transport și pentru furnizarea serviciilor noastre. b) Gestionarea aderării dumneavoastră la programele noastre de fidelitate Generalități: Pentru a vă permite dumneavoastră sau companiei dumneavoastră să beneficiați de reducerile și recompensele disponibile în cadrul programelor noastre de loialitate, prelucrăm numele dvs., datele de contact, informațiile privind calitatea de membru, informațiile privind rezervările, achizițiile și, dacă este cazul, orice interacțiune sau comunicare cu serviciile noastre (a se vedea secțiunea 3.1 a, b, c, e, f). Temeiul juridic al prelucrării : Prelucrăm aceste date deoarece sunt necesare pentru executarea contractului de membru, gestionarea conturilor dvs. și a beneficiilor asociate. c) Furnizarea serviciilor noastre online sau în aplicațiile noastre mobile și oferirea unei experiențe optime Generalități: de exemplu, folosim numele dvs. și informațiile despre zbor atunci când faceți check-in pe aplicația noastră mobilă. Unele dintre serviciile noastre online și aplicația utilizează poziția dumneavoastră, de exemplu pentru a vă arăta cea mai apropiată locație. Pentru a simplifica utilizarea serviciilor sau aplicațiilor noastre online și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă, putem analiza utilizarea de către dvs. a mediilor digitale pe care vi le oferim, în special prin utilizarea de module cookie și tehnologii similare (a se vedea secțiunea 3.1 g). De exemplu, scopul nostru este de a înțelege ce canal digital (e-mail, rețea socială) sau dispozitiv (desktop, tabletă sau smartphone) preferați, astfel încât să ne putem adapta comunicarea la canalul sau dispozitivul digital pe care îl utilizați cel mai des. Dacă vă întrerupeți sesiunea de rezervare de pe site-ul nostru, vă putem trimite un e-mail cu un link către sesiunea dvs., astfel încât să puteți continua de unde ați rămas. Acest tip de e-mail vă va fi trimis numai dacă l-ați solicitat sau dacă ați fost de acord să primiți prin e-mail actualizările și ofertele noastre speciale (a se vedea secțiunea 4.1.e). Vă puteți retrage consimțământul pentru aceste e-mailuri în orice moment, făcând clic pe linkul de dezabonare, modificându-vă preferințele de comunicare din contul dvs. (dacă acestea sunt disponibile) sau contactându-ne (a se vedea secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE? ” de mai sus). Temeiul juridic al prelucrării : Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal deoarece sunt necesare pentru executarea contractului de transport și pentru furnizarea serviciilor noastre, precum și în scopul intereselor legitime descrise mai sus, pentru a vă putea deservi mai bine prin intermediul canalului ales de dumneavoastră. Datele referitoare la poziția dumneavoastră sunt prelucrate pe baza consimțământului dumneavoastră. d) Pentru a efectua studii statistice și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre Generalități: efectuăm cercetări cu privire la utilizarea serviciilor noastre, a programelor de loialitate, a site-urilor web, a aplicațiilor mobile și a rețelelor sociale, precum și cu privire la tendințele și preferințele comportamentale ale clienților și utilizatorilor noștri. Utilizăm rezultatele cercetărilor noastre pentru a dezvolta servicii și oferte mai bune pentru clienții noștri, pentru a îmbunătăți programele noastre de fidelitate, pentru a oferi servicii mai bune clienților și pentru a îmbunătăți designul și conținutul site-urilor noastre web și al aplicațiilor mobile. Categorii de date cu caracter personal : pentru a ne desfășura cercetările, putem utiliza categoriile de date cu caracter personal prezentate în secțiunea 3.1. De asemenea, folosim diversele sondaje pe care le realizăm pentru a cuantifica satisfacția dumneavoastră și pentru a înțelege mai bine așteptările dumneavoastră. De exemplu, folosim datele privind rezervarea dvs. și serviciile suplimentare pe care le achiziționați (bagaje suplimentare și opțiuni privind locurile) pentru a ne îmbunătăți serviciile și a vă oferi oferte mai relevante. În cazul în care analizele noastre arată, de exemplu, că este mai probabil ca pasagerii pentru anumite zboruri să opteze pentru locuri care le oferă mai mult spațiu, putem folosi aceste informații pentru a oferi mai multe locuri de același tip pentru zboruri similare. Temeiul juridic al prelucrării: Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul intereselor legitime descrise mai sus. În conformitate cu reglementările aplicabile, aveți dreptul de a vă opune, din motive specifice situației dumneavoastră particulare, prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de cercetare statistică (a se vedea secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE ? ”). e)Pentru a măsura performanța campaniilor noastre de marketing:  Putem utiliza datele dvs. cu caracter personal pentru a măsura performanța campaniilor noastre de marketing prin intermediul partenerilor noștri de publicitate prezentați în secțiunea „5.1.e)”. f) Pentru a vă trimite actualizări și oferte speciale adaptate intereselor dvs. Generalități : dacă v-ați abonat, vă vom trimite prin e-mail anunțuri și oferte personalizate pentru produse și servicii legate de compania noastră. Vă puteți dezabona în orice moment (a se vedea condițiile de mai jos). Canale: Utilizăm diverse canale, cum ar fi e-mailul, notificările push pe mobil, poșta, spațiile publicitare de pe site-urile web și rețelele sociale. De exemplu:

  • E-mailuri privind rezervarea și gestionarea zborului: Dacă rezervați un zbor cu noi, veți primi mai multe e-mailuri referitoare la rezervare (de exemplu, confirmarea rezervării, informații despre check-in și îmbarcare). Aceste mesaje conțin reclame și oferte pentru produse și servicii legate de compania noastră.
  • E-mailuri care conțin actualizări privind noutățile și ofertele companiei în legătură cu produsele și serviciile noastre: Aceste e-mailuri conțin oferte referitoare la produsele și serviciile noastre, precum și la servicii similare oferite de partenerii noștri. Cu consimțământul dumneavoastră, vă putem trimite e-mailuri cu ocazii speciale, cum ar fi o ofertă specială pentru ziua dumneavoastră de naștere sau oferte personalizate pentru o călătorie viitoare în lunile următoare întoarcerii dumneavoastră.
  • E-mailuri Flying Blue și Bluebiz: În calitate de membru al programului nostru de fidelitate Flying Blue, primiți e-mailuri care conțin situația contului dumneavoastră și toate informațiile necesare pentru funcționarea de bază a programului. De asemenea, vă puteți abona pentru a primi cele mai recente știri despre program și oferte personalizate de la Flying Blue, companiile aeriene participante și ceilalți parteneri ai noștri. Dacă sunteți membru al programului nostru de fidelitate BlueBiz, veți primi prin e-mail cele mai recente noutăți din cadrul programului, precum și oferte de la noi și de la partenerii noștri. Puteți consulta politica de confidențialitate Flying Blue pentru mai multe informații despre datele cu caracter personal pe care le colectăm în legătură cu aderarea dumneavoastră la program. De asemenea, puteți găsi o prezentare generală a companiilor aeriene participante și a partenerilor noștri Flying Blue și Bluebiz pe site-urileFlying Blueși Bluebiz.
  • Mesaje directe prin alte canale de comunicare: Este posibil să folosim alte canale de comunicare pentru a vă trimite mesaje directe care conțin publicitate personalizată și oferte speciale, cum ar fi poșta, notificările push pe mobil sau canalele sociale (de exemplu, Messenger, WhatsApp sau WeChat).
  • Afișarea de informații relevante și publicitate personalizată pe site-urile web și aplicații: consultați politica noastră privind modulele cookie. De asemenea, este posibil să folosim datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a vă exclude de la reclamele care nu mai sunt relevante pentru dumneavoastră. De exemplu, dacă vă conectați la site-ul nostru web utilizând contul dvs. personal AIR FRANCE sau contul Flying Blue sau dacă vizitați site-urile noastre prin intermediul unui link dintr-un e-mail, vom asocia comportamentul dumneavoastră de navigare și de clic cu detaliile rezervării făcute de dumneavoastră pe platforma noastră de gestionare a datelor. Folosim aceste date în principal pentru a vă exclude de la alte reclame, după ce ați rezervat un zbor.
  • Direcționarea personalizată a publicului prin intermediul platformelor sociale: Puteți opta să primiți publicitate și oferte personalizate pe platformele sociale pe care le utilizați. Noi folosim, de exemplu, programul Facebook Custom Audience. Acest program ne permite, printre altele, să afișăm reclame și oferte personalizate în fluxul de știri de pe platformele Facebook, în special Facebook Messenger și Instagram. De asemenea, putem utiliza acest program pentru a vă exclude din campaniile publicitare de pe platformele Facebook dacă, de exemplu, ați primit deja reclame sau oferte similare prin e-mail. Pentru a permite Facebook să stabilească dacă aveți deja un cont, vă partajăm adresa de e-mail și numărul de telefon într-un mod securizat (hașurat) și pseudonimizat. Nu partajăm alte date cu Facebook. În schimb, Facebook ne furnizează doar date agregate privind eficiența unei campanii publicitare. Aceste date nu pot fi asociate în mod direct cu persoana dumneavoastră. Facebook nu ne spune dacă aveți sau nu un cont de Facebook. Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că datele dumneavoastră cu caracter personal rămân sigure și confidențiale. Pentru a determina publicul nostru țintă pentru o anumită campanie pe Facebook, putem folosi detaliile rezervării dvs. sau datele pe care le colectăm atunci când utilizați site-urile noastre web, aplicațiile mobile sau alte mijloace digitale. De asemenea, Facebook poate utiliza datele colectate despre dumneavoastră pentru a identifica un public similar. Acest lucru ne permite să ajungem la un nou public prin intermediul Facebook. Puteți vizita paginile dedicate Facebook pentru a aflacum sunt utilizate datele dumneavoastră pentru programul de audiență personalizatășicum puteți controla informațiile care sunt utilizate de Facebookpentru a personaliza anunțurile care vă sunt trimise. De asemenea, puteți vizitaPolitica de confidențialitate a Facebook. Este posibil să participăm și la programe similare oferite de alte rețele sociale, cum ar fi Google, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, WeChat, Kakaotalk și LINE. Vă invităm să consultați politicile de confidențialitate ale acestor rețele sociale pentru a afla mai multe despre modul în care sunt prelucrate datele dumneavoastră. Dacă aveți un cont Air France, după ce vă conectați, puteți accesahttps://wwws.airfrance.fr/profile/communication-preferences și vă puteți modifica preferința „Oferte personalizate de la Air France” pentru a o dezactiva. Dacă nu aveți cont Air France, ne puteți contacta (consultați secțiunea 9 „CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE?” de mai jos). Atunci când ne contactați, vă rugăm să utilizați adresa de e-mail pentru care doriți să vă retrageți consimțământul. De asemenea, este posibil să fi fost de acord să primiți publicitate și oferte personalizate pe platformele de socializare prin acceptarea politicii noastre privind modulele cookie. Puteți consulta apoi Politica de gestionare a modulelor cookiepentru a vedea cum vă puteți retrage consimțământul.

Oferte personalizate : scopul nostru este de a vă oferi oferte pentru serviciile și produsele noastre adaptate intereselor dumneavoastră și relevante prin prisma așteptărilor dumneavoastră. În acest scop, putem utiliza categoriile de date cu caracter personal descrise în secțiunea 3.1. De exemplu, cu consimțământul dumneavoastră, după ce vă întoarceți dintr-o călătorie, vă putem trimite un e-mail cu oferte bazate pe istoricul rezervărilor dumneavoastră pentru a vă inspira pentru următoarea călătorie. În cadrul aceluiași tip de comunicare, este posibil să oferim și alte servicii similare, cum ar fi închirierea de mașini, servicii de asigurare sau rezervări hoteliere oferite de partenerii noștri. În acest caz, toate comunicările sunt trimise prin AIR FRANCE. În acest scop, nu se partajează date cu partenerii noștri decât cu consimțământul dumneavoastră. Temeiul juridic al prelucrării: în funcție de natura relației dumneavoastră cu societatea noastră (client sau potențial client) și de comunicarea pe care v-o trimitem, prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, astfel cum sunt descrise în acest alineat, pe baza consimțământului dumneavoastră sau în scopul intereselor noastre legitime sau în scopul intereselor legitime ale partenerilor noștri (în conformitate cu normele aplicabile în materia prospectării comerciale), pentru a ne promova serviciile și a efectua acțiuni de marketing direct în vederea relației dumneavoastră comerciale cu societatea noastră. Aveți dreptul de a vă opune în orice moment utilizării datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct (a se vedea secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE ?” de mai jos). Dezabonare: puteți oricând să vă dezabonați pentru a nu mai primi anunțuri și oferte personalizate. Mai jos găsiți o explicație despre cum să vă dezabonați.

  • E-mailuri : vă puteți dezabona de la publicitatea și ofertele noastre din e-mailurile privind programul de rezervare și de fidelitate, precum și de la e-mailurile la care v-ați abonat, în orice moment, făcând clic pe linkul de dezabonare. Dacă aveți un cont Flying Blue, puteți, de asemenea, să vă dezabonați modificându-vă preferințele de comunicare din profilul dumneavoastră. Dacă vă dezabonați, veți primi doar e-mailurile de care aveți nevoie pentru a utiliza serviciile noastre (de exemplu, confirmarea rezervării, nota de călătorie și biletul electronic) sau, dacă sunteți membru al programului de fidelitate Flying Blue, doar e-mailurile legate de funcționarea programului (de exemplu, mesaje care vă informează cu privire la situația contului dumneavoastră).
  • Poștă : Puteți să vă opuneți primirii de oferte personalizate prin poștă, contactându-ne (a se vedea secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE ? ” de mai jos).
  • Alte canale de comunicare : în cazul în care ați ales să primiți publicitate și oferte personalizate prin intermediul notificărilor mobile, vă puteți dezabona modificând setările de pe smartphone-ul dumneavoastră (pentru notificările push). Vizitați site-ul web al furnizorului dvs. de rețele sociale pentru mai multe informații despre cum să vă dezabonați de la primirea de reclame și oferte personalizate prin intermediul rețelelor sociale (de exemplu, Messenger, WhatsApp și WeChat).
  • Contactați departamentul nostru de protecție a datelor: ne puteți contacta oricând pentru a vă dezabona de la primirea mesajelor care conțin reclame și oferte (a se vedea secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE ? ” de mai jos).

f) Comunicarea cu dvs. Utilizăm datele dvs. de contact pentru a comunica cu dvs. despre serviciile noastre sau programele noastre de fidelitate, pentru a vă informa despre zborul dvs., pentru a răspunde la întrebările dvs. și pentru a procesa reclamațiile dvs., și aceasta, indiferent de canalul utilizat : comunicații electronice și telefonice, notificări mobile, rețele sociale, chatboți etc. Temeiul juridic al prelucrării : Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal deoarece sunt necesare pentru executarea contractului de transport și pentru furnizarea serviciilor noastre g) Asigurarea siguranței zborurilor noastre Orice incident care poate afecta siguranța sau securitatea unui zbor poate face obiectul unei înregistrări informatice și/sau al unei plângeri și, în cazul unor infracțiuni grave, poate duce la interzicerea transportului pe zborurile operate de Air France pentru pasagerii în cauză. Această înregistrare informatică este efectuată în principal pentru a asigura gestionarea evenimentelor semnificative legate de siguranța zborurilor și, în special, a evenimentelor legate de comportamentul pasagerilor indisciplinați. În acest context, informațiile privind persoanele în cauză sunt accesibile numai personalului autorizat al Air France și sunt păstrate timp de 5 ani. În cazul în care a fost depusă o plângere, datele sunt utilizate pentru a monitoriza procedurile judiciare în curs și sunt păstrate pe durata procedurilor și a măsurilor luate. Aceste date sunt, de asemenea, utilizate în scopuri statistice și de analiză sistemică în ceea ce privește siguranța zborurilor, sub formă anonimizată. În cazul unei interdicții de transport notificate de companie, pentru infracțiuni grave, persoanele în cauză sunt informate prin scrisoare, înainte de înregistrare, cu privire la durata pentru care li se vor aplica aceste măsuri speciale de securitate și au posibilitatea de a-și prezenta observațiile în termenul stabilit de procedură. Pentru această prelucrare, sunt puse în aplicare măsuri tehnice și organizatorice îmbunătățite pentru a proteja aceste date. Pentru mai multe informații privind modul de accesare și rectificare a acestor date, vă rugăm să consultați secțiunea 9 „CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE? ” de mai jos. Temeiul juridic al prelucrării: prelucrăm aceste date pentru a respecta obligațiile noastre legale sau de reglementare și, de asemenea, în interesul nostru legitim de a asigura siguranța zborurilor noastre și a celorlalți pasageri. Prelucrarea interdicțiilor de îmbarcare la bordul aeronavelor companiei a fost autorizată de CNIL (Decizia nr. 2016-240 din 21 iulie 2016). h) Gestionarea litigiilor noastre, prevenirea fraudelor sau respectarea obligațiilor noastre legale Colectăm, stocăm și utilizăm datele dumneavoastră în scopuri comerciale interne, cum ar fi ținerea evidențelor, gestionarea litigiilor noastre, prevenirea neplății și combaterea fraudei. În caz de fraudă, este posibil să includem datele dumneavoastră cu caracter personal în sistemele noastre interne de control și de alertă. În plus, prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu obligațiile noastre legale și fiscale. Este posibil să ni se ceară prin lege să colectăm și să partajăm datele dvs. de identificare și informațiile privind rezervările și călătoriile cu autoritățile publice sau cu organizațiile guvernamentale, în scopul controlului de frontieră, al imigrației, al intrării pe teritoriul unui stat, al securității sau al combaterii terorismului. Temeiul juridic al prelucrării : Prelucrăm aceste date pentru a respecta obligațiile noastre legale sau de reglementare și, de asemenea, în interesul nostru legitim, în special pentru a gestiona litigiile, a preveni neplata sau a combate frauda. i) Verificați condițiile necesare pentru obținerea unui număr de acreditare pentru „ tarif rezident ” pe rutele de serviciu public Air France și Air Corsica Dacă locuiți în Corsica, puteți beneficia de tarife specifice (denumite „ tarif rezident ”) pe rutele de serviciu public Air France și Air Corsica. Atribuirea acestor tarife este condiționată de obținerea unui număr de acreditare atribuit online, prin prezentarea dovezii unei reședințe fiscale principale și efective în Corsica. Documentele descărcate de către pasagerii care au solicitat un număr de acreditare „rezident” prin intermediul site-ului nostru sunt stocate temporar, pentru perioada „strict necesară” verificării și atribuirii eventuale a unui număr de acreditare, după care sunt distruse în mod sistematic. Pentru a afla mai multe informații despre acest sistem, puteți consultapolitica de confidențialitateaferentă. Temeiul juridic al prelucrării:  Air France și Air Corsica, în calitate de operatori comuni de date, colectează și prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal având ca temei juridic consimțământul dumneavoastră și în interesul dumneavoastră, pentru a vă oferi următorul serviciu: eliberarea unui număr personal de acreditare netransmisibil, denumit număr de „rezident corsican”. Această prelucrare este pusă în aplicare pentru a vă oferi o experiență client personalizată atunci când achiziționați bilete dus-întors pentru zboruri cu plecare din Corsica cu Air France și Air Corsica, pe rutele de serviciu public. j) Pentru a vă oferi servicii specifice, aplicații, evenimente, concursuri sau campanii excepționale Pentru servicii specifice, aplicații, evenimente, concursuri sau campanii excepționale, este posibil să utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal în alte scopuri decât cele descrise în prezenta politică de confidențialitate. Vă informăm cu privire la aceste scopuri atunci când vă înscrieți la serviciul, evenimentul, concursul sau campania respectivă sau când descărcați aplicația în cauză. 5.2 Temei juridic După cum s-a menționat în scopurile prezentate mai sus, putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal numai dacă avem temei juridic pentru a face acest lucru. În multe cazuri, temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dvs. este „ necesare pentru executarea contractului de transport ” și, în general, pentru furnizarea serviciilor noastre. Unele prelucrări de date cu caracter personal se pot baza pe colectarea consimțământului dumneavoastră. În acest caz, vă puteți retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în cauză (a se vedea secțiunea 9 „ CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE ? ” de mai jos). În unele cazuri, putem utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal dacă noi (sau terțe părți) avem un interes legitim în acest sens. Întotdeauna realizăm o evaluare atentă a tuturor intereselor: ale dumneavoastră, ale unor terțe părți și ale companiei noastre. Pe această bază, de exemplu, prelucrăm datele dumneavoastră în special pentru a asigura siguranța zborurilor noastre sau în scopuri de cercetare statistică sau de marketing direct sau pentru a oferi reduceri și oferte personalizate (a se vedea 5.1 d - f, h și i de mai sus pentru mai multe informații). Este posibil să avem o obligație legală de a prelucra datele dumneavoastră, de exemplu pentru a îndeplini formalitățile de imigrare (a se vedea 5.1.h de mai sus pentru mai multe informații). În cazul în care refuzați să furnizați datele cu caracter personal de care avem nevoie pentru a executa contractul sau pentru a îndeplini o cerință legală, este posibil să nu vă putem furniza o parte sau toate serviciile pe care le-ați solicitat. De exemplu, este posibil să vă anulăm zborul sau să nu vă putem oferi serviciile suplimentare pe care le-ați solicitat. Dacă furnizați informații incomplete sau incorecte, vă putem refuza îmbarcarea sau intrarea pe un teritoriu străin, în conformitate cu legislația internațională aplicabilă.

6,1. Generalități Pentru a vă oferi serviciile noastre și, având în vedere activitățile noastre în mai multe țări, pentru a vă oferi aceeași experiență în toate destinațiile noastre, trebuie să împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal cu destinatarii interni și externi. În cadrul companiei noastre, datele dumneavoastră sunt prelucrate de personal autorizat, în mod corespunzător: echipaje de zbor, reprezentanții centrelor de contact cu clienții, ai departamentelor de vânzări, ai agenților de operare, ai departamentelor de IT etc. De asemenea, este posibil să transferăm datele dvs. către terți, cum ar fi societăți din grupul nostru, inclusiv KLM, companiile aeriene partenere, agențiile dvs. de turism, furnizorii de servicii de plată, furnizorii de servicii sau subcontractanții etc., în scopurile descrise la punctul 6.2. În acest sens, vă reamintim că solicităm tuturor subcontractanților noștri să implementeze măsuri stricte de confidențialitate și de protecție a datelor cu caracter personal prelucrate, în conformitate cu reglementările și cu prezenta Politică. 6.2 Partajarea datelor dvs. cu terții  Putem transmite sau partaja datele dumneavoastră cu caracter personal cu terții, în următoarele scopuri: a) Pentru a vă facilita rezervările și derularea călătoriilor Pentru a vă gestiona achizițiile, rezervările sau modalitățile de călătorie, este posibil să transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal unor terți care prelucrează aceste informații în numele nostru sau care ne asistă la furnizarea serviciilor noastre la nivel mondial, cum ar fi centrele de contact clienții sau operatorii de aeroporturi, dar și alte companii implicate în formalitățile dumneavoastră de călătorie, cum ar fi administratorii de aeroporturi, furnizorii de sisteme de rezervare (GDS sau alte tehnologii) sau agențiile de turism. Pentru mai multe informații, puteți consulta politicile de confidențialitate ale acestor terți.   În funcție de rezervare și de zborurile care compun călătoria dumneavoastră, datele dumneavoastră pot fi transmise și altor companii aeriene care operează unele dintre aceste zboruri, precum și furnizorilor de transport feroviar și terestru. Acestea pot fi companiile aeriene din grupul nostru sau parteneri externi, în special membri ai alianței noastre SkyTeam. Această partajare poate fi necesară pentru a face posibilă călătoria dumneavoastră, dar și pentru a garanta continuitatea serviciului și recunoașterea statutului dumneavoastră de „ Frequent Flyer ” pe toată durata călătoriei, pentru a facilita gestionarea rezervării dumneavoastră, în special în cazul unor perturbări neașteptate, și pentru a asigura siguranța și securitatea tuturor operațiunilor de zbor în cadrul alianței. Pentru a afla mai multe informații despre companiile din Grupul nostru și despre companiile aeriene cu care colaborăm, puteți accesa site-ul nostru webcorporate.airfrance.com. Puteți consulta și punctul b) de la secțiunea „4. CUM COLECTĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL? ” b) Pentru susținerea operațiunilor noastre și furnizarea serviciilor noastre În furnizarea serviciilor folosim și alte tipuri de terți, cum ar fi furnizori de servicii informatice specifice, rețele sociale, agenții de marketing sau servicii externe de detectare și prevenire a fraudelor. Ca și în cazul tuturor subcontractanților noștri, aceste terțe părți au obligația de a proteja în mod adecvat datele dumneavoastră cu caracter personal și de a le prelucra numai în conformitate cu instrucțiunile noastre, în temeiul reglementărilor și al prezentei Politici.  În cadrul grupului Air France-KLM, activitățile noastre de prelucrare se bazează pe baze de date și sisteme centralizate care pot fi găzduite sau gestionate de o companie din grup în numele altor companii din grup. În plus, în scopul eficientizării, pe lângă serviciile de călătorie, anumite funcții operaționale și comerciale pot fi îndeplinite de către una dintre societățile grupului pentru alte societăți ale grupului. Ceea ce înseamnă că societățile din grupul nostru pot avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal în cadrul acestor operațiuni de prelucrare. Societățile din grupul nostru pot prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal numai în contextul acestor activități și în conformitate cu prezenta Politică. c) Pentru gestionarea programelor noastre de loialitate și a beneficiilor aferente Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați capitolul „1. CINE SUNTEM? ” și litera c) de la secțiunea „4. CUM COLECTĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL? ”. d) Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre online și a aplicațiilor mobile Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați punctul c) de la secțiunea „ 5. ÎN CE SCOPURI FOLOSIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL? ” e) Pentru gestionarea conturilor clienților noștri corporativi și politicile de călătorie ale acestora Dacă rezervați un zbor folosind contul corporativ al angajatorului dumneavoastră, acesta va avea acces la anumite detalii ale rezervării, cum ar fi prețul biletului, datele de călătorie și destinația dumneavoastră. Angajatorul dumneavoastră este responsabil pentru modul în care gestionează datele dumneavoastră cu caracter personal. f) Pentru a procesa plățile și rambursările Pentru a procesa plățile și rambursările pentru achizițiile și rezervările dumneavoastră, este posibil să transmitem anumite date unor terțe părți, cum ar fi bănci, instituții financiare sau furnizori de servicii care oferă servicii de plată. În multe cazuri, acești prestatori de servicii de plată efectuează și controale antifraudă. Acești terți au propriile politici de confidențialitate care se aplică modului în care aceștia utilizează datele dumneavoastră cu caracter personal g) Pentru a permite partenerilor noștri preferați să vă ofere campanii de marketing personalizate prin intermediul canalelor media obișnuite Putem partaja informațiile dvs. criptate cu anumiți parteneri, pe care aceștia le pot utiliza pentru a afișa reclame relevante pentru a-și promova produsele pe canalele media obișnuite. Partenerii noștri preferați au, de asemenea, propriile politici de confidențialitate care se aplică modului în care aceștia utilizează datele dumneavoastră cu caracter personal. h) Pentru a măsura performanța campaniilor noastre de marketing Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați alineatul „e)" din secțiunea 5.1 „Scopurile prelucrării” i) Pentru a le permite partenerilor noștri să vă ofere serviciile lor și să le adapteze nevoilor dumneavoastră Este posibil să partajăm informațiile dvs. cu terți care oferă servicii sau produse care pot fi accesate prin intermediul nostru (de exemplu, un zbor cu un alt transportator, cazare la hotel sau o mașină de închiriat).  De asemenea, este posibil să partajăm anumite informații nepersonalizate (destinația, data și durata călătoriei) cu acești parteneri, astfel încât aceștia să poată adapta și îmbunătăți serviciile pe care vi le oferă. În acest caz, aceste schimburi sunt efectuate prin intermediul unor terți de încredere. Partenerii noștri au, de asemenea, propriile lor politici de confidențialitate care se aplică modului în care utilizează datele dumneavoastră cu caracter personal. 6.3 Servicii, aplicații, evenimente, campanii sau concursuri specifice Pentru anumite servicii, aplicații, evenimente, campanii, jocuri sau concursuri specifice pe care le putem oferi pentru a vă îmbunătăți experiența de client, pe lângă serviciile noastre obișnuite, este posibil să partajăm datele dumneavoastră cu alți terți decât cei menționați în această politică (de exemplu, atunci când organizăm o campanie sau un eveniment împreună cu un partener sau când integrăm serviciile acestora în aplicațiile noastre). În acest caz, în conformitate cu reglementările aplicabile, informațiile referitoare la prelucrarea acestor date vă pot fi comunicate prin intermediul unui aviz sau al unei politici de confidențialitate specifice atunci când descărcați aplicația, vă înregistrați pentru serviciul, evenimentul, campania sau pentru jocul, concursul respectiv prin intermediul formularului corespunzător. 6.4. Autoritățile publice Ca orice companie aeriană, în conformitate cu legile și reglementările aplicabile în Franța și la nivel internațional, este posibil să ni se ceară prin lege să colectăm și să partajăm datele dumneavoastră de identificare (de exemplu, informații despre pașaport) și informații despre rezervare și călătorie cu autoritățile publice franceze (vamă, imigrație, poliție etc.) sau cu țările dinspre sau către care călătoriți, în scopul controlului la frontieră, al formalităților de imigrare, al intrării în țară sau al combaterii terorismului sau a oricărei alte infracțiuni grave.   Pentru zborurile operate de Air France, cu plecare din Franța către o țară din afara Uniunii Europene sau cu plecare dintr-o țară din afara Uniunii Europene către Franța, în conformitate cu Legea nr. 78-18 din 6 ianuarie 1978 privind prelucrarea datelor, fișierele și libertățile individuale, cu modificări, și cu articolul L. 232-7 din Codul de securitate internă, vă informăm că următoarele date pot fi transmise către Unitatea de Informații despre Pasageri (UIP), în conformitate cu metodele de prelucrare și în scopurile stabilite prin Decretul nr. 2014-1095 din 26/09/2014:

  • API (Informații avansate privind pasagerii) : datele de identificare și datele referitoare la călătorie colectate în momentul înregistrării,
  • PNR (registrul cu numele pasagerilor) : datele de rezervare transmise automat către IPU.

Unitatea de informații despre pasageri (UIP) este un departament al guvernului francez responsabil cu colectarea datelor privind pasagerii aerieni transmise de către transportatorii aerieni, agențiile de turism și operatorii care închiriază integral sau parțial o aeronavă. Pentru mai multe informații, puteți consulta următorul link :https://pnr.gouv.fr/fr/traveler/  Pentru lista celorlalte state membre ale Uniunii Europene care colectează aceste informații în cadrul aplicării Directivei (UE) nr. 2016/681 din 27 aprilie 2016 privind utilizarea datelor PNR, puteți consulta următorul link :https://eur-lex.europa.eu/legal-contentDe asemenea, este posibil să avem o obligație legală de a partajă, o parte din datele dvs. cu autoritățile publice din țările aflate pe ruta dvs., în scopuri de sănătate publică (a se vedea secțiunea 3.1.d de mai sus). În unele cazuri, este posibil să ni se ceară să divulgăm anumite date către organisme și autorități publice, ofițeri de poliție, instanțe de judecată sau alt terț autorizat, dacă divulgarea acestor informații este impusă de legile, reglementările sau procedurile legale aplicabile (cum ar fi o citație sau un ordin judecătoresc), dacă este necesară pentru protejarea sau apărarea drepturilor noastre împotriva unor acțiuni în justiție și a celor ale unor terți sau din motive de interes public, în materia sănătății și siguranței publice. 6.5. Site-urile web ale unor terți  Site-urile noastre web și aplicațiile mobile conțin linkuri către site-uri web ale unor terți. Dacă urmați aceste linkuri, veți părăsi site-urile noastre web și aplicațiile mobile. Această politică de confidențialitate nu se aplică site-urilor web ale acestor terți. Pentru a afla mai multe despre modul în care acești terți prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți consulta politicile de confidențialitate și/sau politicile de gestionare a modulelor cookie ale acestora.

Ne asumăm obligația să păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o perioadă de timp care să nu fie mai lungă decât este necesar, în scopurile pentru care acestea sunt prelucrate și prezentate în secțiunea 5 din prezenta Politică. Aceste perioade de stocare sunt definite în funcție de scopurile prelucrării pe care o efectuăm și țin cont de orice dispoziții legale aplicabile care impun o perioadă de stocare specifică pentru anumite categorii de date, de orice perioade de prescripție aplicabile și de recomandările CNIL, autoritatea franceză pentru protecția datelor, privind anumite categorii de prelucrare.

În scopurile indicate în secțiunea 5 din prezenta Politică, este posibil să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal (nume, prenume, număr de pașaport, detalii de călătorie etc.) către destinatari care pot fi stabiliți în alte țări decât țara dvs. de reședință și, mai precis, în afara teritoriului Uniunii Europene .   Aceste transferuri sunt efectuate în special pentru a vă oferi serviciile noastre, pentru a vă gestiona rezervarea, pentru a vă organiza călătoria și, în general, pentru executarea corespunzătoare a contractului de transport sau pentru că societățile din grupul nostru, partenerii sau furnizorii de servicii își desfășoară activitatea în diferite țări. Puteți găsi destinațiile pe care le deservim pe site-ul nostru, la secțiuneaDestinații și rețeaua AIR FRANCE. Este posibil ca legile țărilor în care transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal să nu ofere același nivel de protecție.  În cazul în care aceste transferuri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre și, mai precis, pentru a vă transporta în aceste țări, ne angajăm să garantăm același nivel de protecție a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu cerințele GDPR, mai precis, prin semnarea, de la caz la caz, a clauzelor contractuale standard definite de Comisia Europeană sau a oricărui alt mecanism descris în Regulament.  În plus, este posibil să ni se ceară, în cazul în care legislația aplicabilă o impune, să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv datele dumneavoastră de identificare sau de călătorie, către autoritățile publice sau guvernamentale din țările incluse în itinerariul dvs. și situate în afara teritoriului Uniunii Europene. Vă rugăm să consultați punctul 6.4 de la secțiunea „ 6. CINE POATE AVEA ACCES LA DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL? ”.

9.1 Drepturile dumneavoastră În conformitate cu reglementările aplicabile, în special cu dispozițiile GDPR și ale Legii franceze „Informatique et Libertés” (Informatica și libertățile) din 6 ianuarie 1978 cu modificări, ne puteți contacta (a se vedea secțiunea 9.4 de mai jos) pentru a vă exercita drepturile de (a) acces, (b) rectificare, (c) ștergere, (d) limitare a prelucrării datelor, precum și drepturile dumneavoastră de (e) portabilitate a datelor și (f) opoziție. În plus, aveți dreptul legal de a da instrucțiuni în legătură cu soarta datele dumneavoastră cu caracter personal după deces.  a) Dreptul de acces Aveți dreptul de a solicita confirmarea faptului că prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal și, în caz afirmativ, de a primi o copie a acestora. Atunci când răspundem la o cerere de exercitare a dreptului de acces, vă vom furniza și informații suplimentare, cum ar fi scopurile prelucrării în cauză, categoriile de date cu caracter personal și orice alte informații referitoare la prelucrare. b) Dreptul de rectificare Aveți dreptul de a solicita rectificarea datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care considerați că acestea sunt inexacte. De asemenea, având în vedere scopurile prelucrării în cauză, puteți solicita ca acestea să fie completate, ceea ce poate implica furnizarea de date suplimentare. c) Dreptul la ștergere Aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest drept poate fi exercitat numai în anumite cazuri, atunci când se aplică unul dintre motivele prevăzute la articolul 17 din GDPR. Poate fi vorba, de exemplu, date cu caracter personal care nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau care au fost prelucrate ilegal. În cazul în care vă exercitați acest drept și dacă unul dintre motive este aplicabil cererii dumneavoastră, vom proceda la ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cel mai scurt timp posibil. d) Dreptul la portabilitatea datelor Aveți dreptul de a solicita furnizarea datelor cu caracter personal pe care ni le-ați comunicat în mod direct, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat, în cazul în care prelucrarea acestora este automatizată și se bazează pe obținerea consimțământului dumneavoastră sau pe executarea unui contract la care ați subscris. Acest drept nu se aplică în cazul altor temeiuri juridice ale prelucrării. Atunci când este adecvat și posibil din punct de vedere tehnic, aveți, de asemenea, opțiunea de a solicita transferul acestor date direct către un alt operator de date.    e) Dreptul de a limita prelucrarea datelor Aveți dreptul de a solicita limitarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Asta înseamnă că noi marcăm aceste date, dacă le stocăm efectiv, în vederea suspendării temporare a prelucrării acestora. Acest drept poate fi exercitat din motivele prevăzute la articolul 18 din GDPR, mai precis, în cazul în care contestați exactitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest drept nu dă naștere la ștergerea acestora și suntem obligați să vă informăm înainte de ridicarea restricției de prelucrare corespunzătoare. f) Dreptul de opoziție Aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru înseamnă că ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Pentru activitatea noastră, acest drept se aplică numai în cazurile în care interesele noastre legitime (inclusiv orice profilare rezultată) constituie temeiul juridic al prelucrării (a se vedea 5.2 „ Temeiul juridic ” de mai sus). De exemplu, puteți să vă opuneți în orice moment și în mod gratuit prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv în scopuri de profilare, în măsura în care acestea sunt legate de marketingul direct. Dacă vă exercitați acest drept, nu vom mai prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în aceste scopuri. De asemenea, atunci când contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți, vă puteți opune înregistrării convorbirii telefonice în scopul îmbunătățirii calității serviciilor, al prevenirii litigiilor și al apelurilor rău intenționate, prin notificarea directă a consilierului. 9.2 Retragerea consimțământului dat Atunci când este prevăzut de lege în anumite scopuri ale prelucrării (de exemplu, : prospectare electronică), datele dumneavoastră vor fi utilizate numai după obținerea consimțământului dvs. explicit.  Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, urmând instrucțiunile specifice referitoare la prelucrarea în cauză. Vă puteți retrage consimțământul făcând clic pe linkul de dezabonare conținut în e-mailurile noastre (exemplu : newsletter AIR FRANCE), modificând preferințele de comunicare din contul dvs. dacă opțiunea este disponibilă (exemplu : accesând contul Flying Blue) sau modificând setările smartphone-ului dvs. pentru notificări push mobile și date de localizare. Pentru mai multe informații despre modul în care vă puteți retrage consimțământul cu privire la modulele cookie și alte tehnologii similare pe care le folosim atunci când vizitați site-urile noastre web sau utilizați aplicațiile noastre mobile, vă rugăm să consultațiPolitica de gestionare a modulelor cookie9.3 Refuzul anumitor solicitări Drepturile descrise mai sus nu se aplică în toate situațiile. În conformitate cu reglementările aplicabile, putem avea dreptul de a refuza anumite cereri. Pentru fiecare solicitare, evaluăm cu atenție dacă se aplică o astfel de scutire și vă informăm în consecință. De exemplu, putem refuza cererea dvs. de acces dacă acest lucru este necesar pentru a proteja drepturile și libertățile altor persoane sau putem refuza să ștergem datele dumneavoastră cu caracter personal dacă prelucrarea acestor date este necesară pentru a respecta cerințele legale. Dreptul la portabilitatea datelor nu se aplică, de exemplu, în cazul în care nu dumneavoastră ați furnizat datele cu caracter personal sau dacă prelucrăm datele altfel decât pe baza consimțământului dumneavoastră sau pe baza executării unui contract. 9.4 Contact pentru exercitarea drepturilor Dacă doriți să vă exercitați drepturile, este suficient să trimiteți o cerere către Departamentul de protecție a datelor din cadrul AIR FRANCE : AIR FRANCE Responsabil cu protecția datelor (Délégué à la Protection des Données/Data Protection Officer) - ST.AJ IL 45, rue de Paris 95747 Roissy CDG Cedex Franța Adresa de e-mail : mail.data.protection@airfrance.fr Pentru a vă procesa cererea cât mai eficient posibil, vă rugăm să includeți în cererea dumneavoastră detaliile de identificare necesare (nume, prenume, adresa de e-mail, copie a unui document de identitate oficial, cum ar fi cartea de identitate sau pașaportul, Flying Blue ID etc.) precum și orice alte informații necesare pentru a vă confirma identitatea. Cererile sunt procesate cât mai repede posibil și în conformitate cu legislația aplicabilă. Cu toate acestea, orice solicitare care nu se referă la protecția datelor cu caracter personal nu poate fi procesată. De asemenea, ne puteți contacta dacă aveți întrebări, comentarii sau reclamații cu privire la această politică. Dacă doriți să vă declarați drepturile în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cadrul programelor noastre de loialitate Flying Blue și BlueBiz, puteți contacta Departamentul de protecție a datelor din cadrul KLM: KLM Royal Dutch Airlines Biroul de confidențialitate (Privacy Office) - AMSPI BP 7700 1117 ZL Schiphol Airport Țările de Jos Adresa de e-mail : KLMPrivacyOffice@klm.comAIR FRANCE și KLM vor coopera, atunci când este necesar, pentru a asigura exercitarea drepturilor dumneavoastră sau pentru a vă oferi răspunsuri la orice întrebări sau reclamații pe care le veți avea. 9.5. Întrebări, comentarii sau reclamații Nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această politică de confidențialitate. De asemenea, puteți depune o plângere la Commission Nationale de l'Informatique et des Libertés (CNIL) din Franța sau la orice altăautoritate competentă în materie de protecție a datelor.

10.1 Angajamentul nostru Asigurarea securității și confidențialității datelor cu caracter personal pe care ni le încredințați este prioritatea noastră. Prin urmare, punem în aplicare toate măsurile tehnice și organizatorice adecvate - în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile (în special articolul 32 din GDPR) - având în vedere natura datelor cu caracter personal pe care ni le comunicați și riscurile prezentate de prelucrarea acestora, pentru a păstra securitatea acestora și, în special, pentru a preveni orice distrugere accidentală sau ilegală, pierdere, alterare, divulgare, intruziune sau acces neautorizat la aceste date. 10.2 Măsurile de securitate pe care le luăm Tranzacțiile bancare Suntem obligați să respectăm Standardul de securitate a datelor din industria cardurilor de plată („PCI DSS”) promulgat de Consiliul pentru standarde de securitate PCI („PCI SSC”). Acest standard a fost creat pentru a spori controlul asupra informațiilor deținătorilor de carduri, în vederea reducerii utilizării frauduloase a instrumentelor de plată. Orice furnizor de servicii AIR FRANCE căruia i se poate cere să proceseze datele cardurilor de credit respectă standardul PCI DSS. Facem eforturi pentru a combate furtul de identitate pe internet. Acesta este motivul pentru care, de exemplu, folosim un sistem de detectare a plăților frauduloase cu cardul de credit. Acest sistem este conceput pentru a vă proteja în cazul pierderii sau furtului cardului dumneavoastră bancar. Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal Avem mare grijă să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal pe care ni le încredințați. În acest scop, am implementat o serie de măsuri organizatorice menite să sporească gradul de conștientizare și responsabilitate al angajaților noștri. Programele dedicate din cadrul companiei noastre contribuie la creșterea gradului de conștientizare și la partajarea celor mai bune practici și standarde de siguranță. În cadrul acestui demers, le punem la dispoziție un bogat corpus de documente privind securitatea informațiilor și protecția vieții private. În plus, implementăm măsuri tehnice adecvate naturii datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați și riscurilor prezentate de prelucrarea acestora. Prin urmare, controlăm cu strictețe accesul fizic și logic la serverele interne care găzduiesc sau prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal. Ne protejăm rețeaua cu dispozitive hardware (Firewall, IDS, DLP etc.) precum și arhitecturi de ultimă generație (inclusiv protocoale sigure, cum ar fi TLS 1.2), pentru a preveni și limita riscul de malware cibernetic. Evoluția sistemelor noastre de securitate Dispunem de procese interne bazate pe cele mai bune standarde, în special pe familia de standarde ISO 27000, pentru a menține un nivel de securitate în conformitate cu cele mai bune practici. Ne bazăm pe experți dedicați pentru a garanta cel mai înalt nivel de protecție posibil. Mai precis, avem o relație specială cu ANSSI (Agence Nationale de Sécurité des Systèmes d’Information) - Agenția Națională pentru Securitatea Sistemelor Informatice - ceea ce ne permite să fim susținuți de pilonul francez de referință în materia securității cibernetice. 10.3 Cum vă puteți proteja ? Securitatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal depind de respectarea bunelor practici de către fiecare persoană. Atunci când faceți o rezervare, vi se vor furniza detaliile dosarului dumneavoastră. Aceste referințe de rezervare trebuie să rămână confidențiale în orice moment. Comunicarea acestor informații altor pasageri le poate permite acestora să acceseze informațiile privind rezervarea dumneavoastră prin intermediul sistemelor noastre sau ale unor terțe părți implicate în realizarea călătoriei dumneavoastră (de exemplu, agenții de turism sau site-uri de căutare și rezervare online). În cazul în care călătoriți cu alte persoane în cadrul aceleiași rezervări și nu doriți ca informațiile dumneavoastră cu caracter personal să le fie divulgate, vă recomandăm să faceți rezervări separate. De asemenea, vă invităm să nu partajați cu terții parolele pe care le utilizați pentru a accesa serviciile noastre, să vă deconectați sistematic de la profilul dvs. și de la contul dvs. social (în special în cazul conturilor conectate) și să închideți fereastra browserului la sfârșitul sesiunii, în special dacă accesați internetul de pe un computer partajat cu alte persoane. Acest lucru va împiedica alți utilizatori să vă acceseze datele cu caracter personal. Pentru a evita orice risc de hacking de tip bounce-back, vă recomandăm să folosiți parole diferite pentru toate serviciile online pe care le utilizați. Nu putem fi trași la răspundere în cazul în care datele dumneavoastră de conectare sunt furate de pe o platformă care nu este administrată de noi. În plus, vă recomandăm cu insistență să nu distribuiți către terți și să nu publicați pe rețelele sociale niciun document emis de Air France care conține datele dumneavoastră cu caracter personal (cartea de îmbarcare, numărul biletului etc.) sau orice alte informații referitoare la călătoria dumneavoastră. În acest caz, înțelegeți că sunteți responsabil în special pentru consultarea și înțelegerea termenilor și condițiilor generale de utilizare, a practicilor de securitate a informațiilor și a politicii de confidențialitate aplicabile acestor rețele sociale gestionate de terți și că nu putem fi trași la răspundere pentru modul în care aceste date sunt prelucrate, stocate sau divulgate pe aceste platforme. Pentru a afla mai multe despre cele mai bune practici care trebuie aplicate în materie de securitate informatică, vă invităm să consultațiPortalul de securitate informatică. Termenii și condițiile generale referitoare la anumite servicii accesibile de pe site-urile Air France, de pe site-ul său mobil sau de pe aplicațiile sale mobile, pot defini termeni și condiții mai precise în ceea ce privește securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal. 10.4 Gestionarea incidentelor de securitate Riscul zero nu există și, chiar dacă implementăm toate măsurile recunoscute ca standard în materie de securitate, pot apărea variabile. Avem proceduri și resurse specifice pentru a gestiona incidentele de securitate în cele mai bune condiții posibile. De asemenea, am instituit o procedură specifică pentru a evalua orice încălcare a datelor dumneavoastră cu caracter personal, pentru a notifica autoritatea competentă în termenul prevăzut de regulamente și pentru a vă notifica în cazul în care încălcarea este susceptibilă să genereze un risc semnificativ pentru dvs. și să vă încalce viața privată. Periodic se efectuează exerciții pentru a verifica dacă instalațiile de siguranță funcționează corect și dacă procedurile și sistemele utilizate sunt  adecvate.

Dacă aveți întrebări suplimentare cu privire la această politică sau la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră, vă rugăm să contactați departamentul nostru de protecție a datelor cu caracter personal lamail.data.protection@airfrance.fr.

Această versiune se aplică începând cu data de 15 mai 2021. Aceasta înlocuiește versiunea din data de 1 martie 2021. Ne rezervăm dreptul de a modifica ulterior această Politică. Toate modificările sunt publicate pe site-ul nostru. Vă invităm să îl consultați cu regularitate, în special atunci când rezervați noi zboruri cu compania noastră.