Încheiați o asigurare pentru călătoria dumneavoastră

Indiferent care ar fi scopul călătoriei dumneavoastră, Air France și Allianz Travel vă oferă cele mai bune soluții de asigurare și asistență, adaptate nevoilor dumneavoastră, astfel încât să puteți călători în liniște.

Pentru a vizualiza toate acoperirile, vă rugăm să citiți Documentul informativ pentru produsele de asigurare și Condițiile generale de asigurare ale fiecărui pachet.​

Storno

✔ Anularea și modificarea călătoriei Rambursarea costului de anulare sau de modificare a biletului de avion până la 24 900 RON/persoană

✔ Zbor ratat Rambursarea costurilor unui bilet nou în cazul apariției unui eveniment neprevăzut asigurat

Acoperirea trebuie achiziționată în momentul rezervării sau în aceeași zi

Pachet de protecție a călătoriei

✔ Anularea și modificarea călătoriei Rambursarea costului de anulare sau de modificare a biletului de avion până la 24 900 RON/persoană

✔ Zbor ratat Rambursarea costurilor unui bilet nou în cazul apariției unui eveniment neprevăzut asigurat

✔ Zbor întârziat Rambursare până la 1 245 RON în cazul plecării cu o întârziere mai mare de 4 ore

✔ Daune bagaje Rambursarea costurilor pentru bunuri de strictă necesitate până la 1 000 RON în cazul unei întârzieri mai mari de 12 ore și compensație până la 5 000 RON în cazul deteriorării, furtului sau pierderii bagajului.

✔ Asistență pentru repatriere Organizarea și plata costurilor de repatriere pentru dumneavoastră și familia dumneavoastră

✔ Întreruperea sau întârzierea călătoriei Rambursarea costurilor de transport pentru a vă continua călătoria sau pentru a vă întoarce acasă

✔ Cheltuieli medicale de urgență Rambursarea cheltuielilor medicale și a avansurilor pentru spitalizare până la 1 492 150 RON

✔ Prelungirea șederii Rambursarea cheltuielilor de cazare până la 500 RON/zi timp de 10 zile

Acoperirea trebuie achiziționată în momentul rezervării sau în aceeași zi

Asistență

✔ Zbor întârziat Rambursare până la 1 245 RON în cazul plecării cu o întârziere mai mare de 4 ore

✔ Daune bagaje Rambursarea costurilor pentru bunuri de strictă necesitate până la 1 000 RON în cazul unei întârzieri mai mari de 12 ore și compensație până la 5 000 RON în cazul deteriorării, furtului sau pierderii bagajului.

✔ Asistență pentru repatriere Organizarea și plata costurilor de repatriere pentru dumneavoastră și familia dumneavoastră

✔ Întreruperea sau întârzierea călătoriei Rambursarea costurilor de transport pentru a vă continua călătoria sau pentru a vă întoarce acasă

✔ Cheltuieli medicale de urgență Rambursarea cheltuielilor medicale și a avansurilor pentru spitalizare până la 1 492 150 RON

✔ Prelungirea șederii Rambursarea cheltuielilor de cazare până la 500 RON/zi timp de 10 zile

Acoperirea trebuie achiziționată înainte de primul zbor, disponibilă pentru bilete flexibile

Am rezervat deja o călătorie și aș dori să achiziționez o asigurare

Aș dori să rezerv un bilet de avion cu asigurare

Întrebările tale, răspunsurile noastre

Această poliță de asigurare de călătorie este concepută pentru dumneavoastră dacă sunteți o persoană fizică care rezervă unul sau mai multe bilete de avion pe site-ul web al Air France pentru a călători către orice destinație oferită de Air France (cu excepția destinațiilor excluse de polița de asigurare) și dacă doriți să fiți protejat împotriva unor potențiale evenimente neprevăzute, independente de voința dumneavoastră, care ar putea avea loc înainte sau în timpul călătoriei dumneavoastră, trebuie să fiți rezident în România.

Această poliță de asigurare nu este potrivită pentru dumneavoastră dacă:

- participați la anumite activități sportive extreme sau competiții sportive în timpul călătoriei dumneavoastră;

- doriți să acoperiți mai multe călătorii în rezervate decursul unui an;

- călătoria dumneavoastră a început deja;

- călătoria dumneavoastră are loc într-o țară exclusă de polița de asigurare;

- sunteți deja acoperit de o altă poliță de asigurare care include aceeași acoperire.

Nu, asigurarea de călătorie nu vă acoperă dacă vă răzgândiți în privința călătoriei.

Nu, asigurarea de călătorie nu acoperă anularea zborului de către transportator, inclusiv în caz de grevă. Numai anularea rezervării unui bilet de avion de către dumneavoastră și numai dacă este cauzată de un eveniment acoperit este eligibilă pentru rambursare în cadrul asigurării dumneavoastră de călătorie.

Pentru a obține o rambursare pentru un zbor anulat, vă recomandăm să contactați direct serviciul clienți al companiei aeriene.

Acoperirea medicală de urgență vă permite să:

- fiți despăgubit pentru cheltuielile medicale de urgență neprevăzute pe care le puteți suporta în timpul călătoriei dumneavoastră în străinătate, cum ar fi o vizită la un medic local în cazul unei probleme de sănătate minore (gastroenterită, durere în gât...), teste medicale și/sau medicamente prescrise de un medic local (analize de sânge, examene radiologice...), cheltuieli stomatologice de urgență, de exemplu, în cazul unei dureri de dinți severe.

- beneficiați de plata cheltuielilor de spitalizare, dacă trebuie să fiți internat într-un spital ca pacient, în cazul unui accident sau al unei probleme grave de sănătate (costuri de spitalizare, intervenții chirurgicale, examene...).

- beneficiați de plata transportului medical necesar până la cel mai apropiat spital sau unitate adecvată, precum și de repatrierea medicală la domiciliu ca urmare a unei îmbolnăviri sau accidentări acoperite.

Cea mai rapidă și mai ușoară modalitate de a depune o cerere de rambursare este să vizitați site-ul web lahttps://my-assistance.com. Pentru a iniția depunerea cererii de rambursare, veți avea nevoie de adresa dumneavoastră de e-mail sau de numărul poliței, precum și de data plecării sau de data achiziționării poliței. De asemenea, ne puteți contacta la email: daune@mondial-assistance.at, tel: +40312295038.

Este necesar să ne transmiteți documentația necesară care să susțină cererea dumneavoastră, înainte, pentru a vă putea examina cererea. După ce ați trimis cererea de rambursare, veți primi un e-mail de confirmare.